Time passes

Inte mycket har hänt sedan sist jag skrev. F är fortfarande tveksam till en graviditet men uttrycker det som "varken gald eller ledsen om det är något". Men oj, vad uppmuntrande! Nej, inte alls. Blir bara förbannad. Han måste faktiskt ta ställning snart.
Min senaste mens var 15 januari, och sedan dess har jag inte haft någon ägglossning. Det är väldigt frustrerande för mig. När nästa mens kommer vill jag ta kontakt med en barnmorska för att se om jag kan få ägglossningsstimulerande medicin utskrivet. Dock kostar ju det en del såklart, och jag vill inte knapra piller i onödan så det förutsätter att F går med på att verkligen satsa på att få barn. Jag är inte alls säker på att han vill det, men det är ju några veckor kvar så vi får väl se.

Snart ska vi flytta. Har fått en större lägenhet med billigare hyra. Bara 2½ vecka kvar!! Vi har inte börjat packa ännu. Nog är jag lite nervös alltid, något annat kan jag inte säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0