Studenthelg

Somm så många andra helger är det pub, men idag är det inte vilken pub som helst utan piratpub (eftersom det var Talk-like-a-pirate day häromdagen) vilket innebär att man får klä ut sig! Det är alltid lika roligt att leta i garderoben efter något kostymliknande. Tyvärr har jag inga linser hemma så jag måste ha glasögon på mig ikväll, vilket förstör utklädnaden lite, men på det stora hela tror jag att jag kommer se ganska bra ut. Frågan är bara om man ska ta overallen med sig, för den eventualiteten att det blir caps efteråt. (dryckeslek där man kastar kapsyler i motståndarnas glas) När jag gick tredje året i gymnasiet så hade de ett antal fester med tema. De då jag var bäst utklädd var kändisfesten (Marge Simpson!), halloweenfesten (huggtänder som satt fast ORDENTLIGT från en tandläkare, var tvungen att gå dit dagen efter och slipa bort dem), djungelfest (spyfluga) Haha, vilka tider!
Nu ska jag leta efter smycken att ha på mig ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0