Pressad

Idag har jag gått åt hårt mot min stackars karl. Lagt fram en budget på hur det skulle kunna se ut om vi skaffar barn, han tyckte att det såg okej ut. Dock känns det som att han fortfarande håller tillbaka en hel del. Jag ska nu hem och prata lite med honom. Hoppas att han är pigg på att snacka om det.

Tyvärr har F fått ont i ryggen och är stel.. går runt med krycka hemma. Inte roligt när han har ryggskott, jag känner mig så hjälplös. Jag håller tummarna för att det inte ska bli värre, för jag vill verkligen att han ska följa med till Stockholm nästa helg, men det är många timmar på tåget dit och trångt kommer det bli i bilen tillbaka.

Jag har börjat kolla efter tecken på ägglossning. Den har jag såklart inte redan, men det är ju bra om man kollar redan nu, så man märker en eventuell förändring. Vem vet, kanske har jag inte ens ägglossning.. då är det bra att ta reda på i god tid, innan vi försöker skaffa barn på riktigt.

Var och tränade igår också, så nu kanske jag så smått börjar få in vanan att gå dit. Vill inte hoppa högt än, för minsta förkylning gör att jag slutar att gå dit. Det har hänt förr om man säger så.
Dags att gå hem och umgås med F!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0