Ny vecka

En ny vecka innebär nya möjligheter. Förra veckan kom jag iväg till gymmet två gånger, satsar på tre den här veckan men finns det inte tid till det så duger det med två. Jag har möten alla eftermiddagar utom på torsdag, men kanske att jag går på gratisbio då.. vi får se.

Helgen har varit megaskön. Vaknade upp så sakteliga i lördag med melodikrysset och mysiga F bredvid mig. Satt sedan och kollade på film under eftermiddagen (Encino man, den är så rolig) och gjorde mig iordning för festen.
Grabbarna hade gjort det väldigt hemtrevligt i lokalen och puben blev jättelyckad!
Jag snokade förresten reda på ett par endagarslinser som jag använde. Det blev mycket bättre än om jag haft glasögonen. Var för övrigt tydligen porrig i min utstyrsel.

Gårdagen var lugn med stort L. Kollade på serier hela dagen. Såg sista avsnittet av Stargate Atlantis, en karamell som jag sugit på länge.. på fredag börjar nästa säsong!! Såg även på I en annan del av Köping, men inte alltihop för sen ville F också vara med och titta, så då satte vi på Doctor Who istället. Har nyligen sett alla avsnitt av Torchwood så jag började lite i fel ända, men skitsamma. Det kommer bli en bra seriehöst i år också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0