Morr!

Nu är jag avundsjuk! Fick för en timme sedan reda på att en av F:s kompisar ska ha barn.. det är elakt, det innebär att han har två vänner som fått barn innan oss. Jag vill också!!
En bra sak är dock att F alltid ser upp till den här kompisen.. så kanske att han kan övertyga F om att det är en bra idé. F berättade också att han känt på en mage idag, så lite hopp finns det nog.
Vi har pratat igenom det ganska grundligt nu. F är beredd på att bli far, men helst vill han att det inte blir så snart. Han tyckte inte att jag skulle läsa in så mycket i att han varit och myst med gravidmagen i alla fall, men det är klart att jag gör. Allt som har med barn att göra läser jag för mycket in i.

Nu kan jag börja räkna ner till min ägglossning också. Om det är som jag hoppas så har jag ÄL om en vecka. Frågan är bara om vi kommer att få till det i samband med det.. Vi kommer att vara bortresta då, inte så kul att göka hemma hos släktingarna eller på öppen plats. Det blir en senare fråga. Först vill jag veta att min kropp fungerar som den ska. Det är det primära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0