Morgonstund har guld i mun

Idag frågade jag F lite lättsamt angående barn, och det verkar som att han inte längre är så rädd för en graviditet, men inte heller att han längtar efter det. Hur som helst så kommer det att bli en intressant tid framöver. Idag har lingonveckan börjat, så där är ju i alla fall en språngbräda. Runt 8 oktober bör jag då ha möjlighet att bli gravid, vilket i så fall skulle göra att jag föder mitt i sommaren.. ja, drömma kan man ju :)

Igår blev det en kort arbetsdag. En vän fyllde år så vi firade honom med tårta. Därefter begav jag mig till centrum för att handla skor, hittade ett par fina svarta med låg klack (men förhoppningsvis vattentäta). Nu har jag 19 par skor hemma, enligt aftonbladet för någon vecka sedan så är det medelmängden för kvinnor. Jag kunde naturligtvis inte ligga under medel med ett enda par, så köpet var planerat och välbehövligt. Vi var och lämnade blod också, eftersom jag är lite nyfiken av mig så har jag nu koll på hur man vet om man kommit in i venen eller inte. Det var 5 gången jag lämnade , vilket resulterade i en present i form av ett visitkortsetui. Det ska jag använda sen när visitkorten kommer. Mina första visitkort någonsin, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0