Läggdags

Klockan är inte speciellt mycket, men jag är otroligt trött. Har precis kommit hem efter gratismat på skolan och ett konditionspass på gymmet.
Har inte haft möjlighet att tala allvar med F, men jag har låtit honom veta att jag är intresserad av vad han tycker om livet i allmänhet, så kanske att vi får tid att vara för oss själva imorgon.

Fy bövelen vad det var tungt att vara på gymmet när man inte varit där på ett tag. Får se till att komma dit lite oftare nu. Boka in det i kalendern till och med. Jag cyklade en timme idag, kändes lagom nu när jag är otränad. Ska köra lite styrketräning nästa gång, det kan behövas.

Av någon anledning mår jag illa, antar att det är för att jag ätit dåligt hela dagen och nu på kvällen hävt i mig två portioner med lax och couscous. Kan också bero på att jag är trött. Hur som helst så ska jag krypa till kojs. Synd att jag får göra det ensam.. nåja, jag får vakna tillsammans med F i alla fall, alltid bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0