En vanlig dag

Hela dagen har varit sådär lagom söndag. Suttit hemma och druckit te och sett på serier medan det har regnat ute. Vi var till och med olydiga och köpte pizza till middag. En härlig svensson-söndag.

Tyvärr är det ju så att jobbet nalkas imorgon igen. Nog för att det är roligt, men att vara ledig är alltid skönt. Skulle behöva en veckas ledighet faktiskt.. Det är inte lätt att gå från studier till jobb utan någon ledighet däremellan. Om det tär på mig nu så kan jag tänka mig att jag kommer att vara ganska så sliten framåt vintern.

Brr, sitter med balkongdörren öppen - det är kallt ute nu alltså, fy tusan. Jag borde gå till stan och handla lite nya kläder snart. Snygga höst- och vinterkläder i rätt storlek hade jag verkligen behövt. Nåja, det får nog bli en fråga inför nästa månad, då vi förhoppningsvis får lite mer pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0