Deppigt

Sambon var lite nere imorse, det var tråkigt att se. Jag vet att det är ekonomin som tynger honom och jag förstår mycket väl, men det är ju inte så att vi kommer hamna på gatan direkt. Alla har väl det lite tufft med pengarna ibland, men det ordnar sig.

Helgen spenderades i mitt föräldrahem, väldigt mysigt att komma till ett städat hus och slippa laga mat, men samtidigt så skulle jag behöva en hel helg i stillhet med bara mig och min sambo.

Eftersom vi varit bortresta har det heller inte blivit att jag fått reda på något mer angående om han bestämt sig eller inte gällande familjebildande. Som läget ser ut nu vill jag absolut inte fråga. Det får ta den tid det tar. Ser hellre att han blir lite muntrare i första hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0