Väntan

Tiden går så otroligt långsamt. Varför kan man inte fpå en gång få reda på när man kommer bli gravid? Om man så fort man mötte en man kunde pejla in hur lång tid det skulle ta att få barn med den personen. Hade varit otroligt smidigt, fast såklart inte lika spännande.

Jag väntar på att det ska bli söndag. Inte denna söndagen, utan nästa. Då "får" jag testa mig för att se om det blivit någon graviditet eller inte. Kommer troligtvis inte att kunna hålla mig så länge. Sa igår till F att om inte mensen kommit innan tisdag så testar vi då.. men jag vet inte. Är så fruktansvärt tråkigt att få ett negativt resultat. Då lever jag hellre i ovissdom några dagar till tror jag. Fast jobbigt, det är det ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0