Släkten

Det är alltid trevligt att komma iväg och träffa släkten, men tyvärr blir det ofta så att man bara stannar något dygn på helgen och ägnar alltför många timmar åt att ta sig dit och hem.

Nu är jag ensam hemma, men det är ingen fara än så länge. Tycker ofta att det är tråkigt att inte ha någon i närheten när jag är ensam, men ibland är det ju skönt såklart.

Mina ÄL-stickor har visat en höjning under helgen, så peaken kommer väl nu när inte F är här och kan rå om mig :(
Typiskt. Fast det är ju bra att det sker en förändring i alla fall, visar ju på att jag faktiskt har ägglossning och har ett bekymmer mindre. Bara till att försöka pricka in rätt dagar och så i fortsättningen. En höjning idag eller imorgon stämmer dessutom överens med vad jag antagit gällande menstruationscykelns längd. Hurra, min kropp fungerar!

F tyckte att det var onödigt att ha sex idag, för att han "kände på sig" att jag redan blivit gravid. Men hallå, för det första kan han ju inte veta det och dessutom kanske man vill mysa ändå - just för att det är trevligt. Ska se om han har rätt då ;)

Fick med oss massa mat hem, så jag tror att det blir till att rota lite i kylen nu, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0