Orolig

Idag känner jag mig lite ängslig och stressad. Jag är på dag 13 i min cykel och har ännu inga som helst tecken på ägglossning. Börjar att må dåligt över det här och det påverkar mitt arbete negativt eftersom jag inte kan koncentera mig. Har ingen som helst aning om hur jag ska kunna slappna av och låta tiden ha sin gång. Egentligen borde jag gå hem och prata igenom min oro med F, men jag har för mycket att göra här för att kunna smita redan.

Han var så otroligt söt imorse! Igår kväll pratade vi om vad vi skulle kunna tänka oss för namn på vårat/våra barn och både det ens och det andra namnet försöktes det med ända tills vi skulle sova. Det första han sa när han vaknade var:
-Jessica är ganska fint faktiskt.
Jag blev helt ställd, men roligt var det. Kanske hade han drömt om små bebisar i natt?

Vi är bara 2 som arbetar nu för vår ena kollega är sjuk, vilket belastar oss två lite extra. Så pressen och arbetsbördan är större, men jag gör desto mindre. Vill att det ska bli fredag nu, då kan jag släppa allt och vi kan resa bort, F och jag. Ska bli härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0