Fuling

Idag har jag gått händelserna i förväg (igen) och köpt graviditetstest. Ska dock se till att hålla mig från att testa några dagar till. Hoppas att jag klarar av att vänta. Kanske borde be F att gömma testen några dagar? Hm, inte en alltför dum idé.

Idag har jag och F varit på stan och ätit ute, det var mysigt även om det tog ett bra tag att få betjäning. (30 min innan vi ens fick en meny) och nu sitter vi vid varsin dator och väntar på att den andra ska bli klar så att vi kan spela lite spel.

Imorgon kommer jag att deltaga vid en doktorspromovering som marskalk för första gången. Det ska bli spännande men jag hoppas att jag slipper stå utomhus för det är ju iskallt nu! Riktig vinterkyla. Hoppas att jag kan stänga dragkedjan på klänningen. Annars kommer det att gå dåligt.

Nu är det nog hög tid att börja spela med F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0