Veckans sista arbetsdag

Idag avslutade jag jobbveckan, för imorgon bär det av mot Stockholm på förmiddagen. Ska bli ganska så skönt att komma bort lite, men det blir ingen avkopplingshelg direkt. Jag och M ska på konsert.. kommer bli roligt på ett fjortis-aktigt sätt.

Bytte precis smycke i min piercing i ansiktet och jäklar vad hålet hade ändrat form! Fick knappt igenom något av smyckena. Efter lite våldsamheter så gick det tillslut, men nu kliar det litegrann. Vill man vara fin får man lida pin som det heter. Bara för att jag kollade igenom mitt utbud av piercingsmycken så insåg jag igen hur mycket jag saknar min navelpiercing. Ca 1½ år sedan jag tog bort den nu.. Om jag blir smal igen så ska jag göra om naveln. Dock skulle jag vilja bli gravid istället - om jag hade fått välja.

Både jag och F är ute efter en ny varsin dator nu. Konstigt ändå att man verkligen anser sig ha råd med det. Värsting-grejer.. likadant med mobilerna i stort sett. Nog för att jag ju faktiskt inte har ont om pengar, men det kan ju vara bra att hålla i dem ett tag till eftersom man inte vet vad för utgifter som oanmält kan hoppa på en. Vill att F går till tandläkaren också. Man kan faktiskt inte skjuta fram det hur länge som helst. Bättre att gå nu än när samtliga tänder håller på att falla ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0