Ny omgång

Igår kom mensen. Inte alls efterlängtad. Jag blir så less på allting.
Okej, nog för att det är bra att jag inte kommer att vara höggravid när vi ska till Italien i sommar, men för varje misslyckat försök känner jag mig själv mer och mer misslyckad som kvinna.

Jag och F hade igår ett ordentligt samtal om bebistillverkning, och eftersom han fortfarande är så osäker så vet jag inte riktigt vad vi ska ta oss till. Han säger "blir det så blir det" men jag fungerar inte så. Jag vill kunna planera och anstränga mig för att få det jag vill. Hoppsan-attityden är inte min stil.

Tyvärr kan jag inte styra tiden, utan nu får jag gott vänta en månad till innan det ens är dags för ägglossning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0