Juldagen

Julafton passerade alltför snabbt, men så är det ju varje år. Kan inte ens beskriva hur skönt det är att vara hos föräldrarna och slippa tänka på något annat än att koppla av.

Fick en våg i julklapp, det var bra. Nu kan jag sätta upp viktmål. 11 kilo ska jag gå ner till 1 juni med början på nyårsdagen. Då kommer jag att väga 60 kilo. Tror att det är lagom. Det är heller ingen katastrof om vågen stannar på 63 kilo. Då har jag ju ändå klarat 8 kilo. Men som sagt, målet ligger på prick 60. Att fokusera på viktnedgång kommer också ta bort en del av den fanatiska inställningen jag nu har till graviditet.

Var på bio idag, såg Guldkompassen. Det var bra effekter och okej film, men jag blev sur över att den inte hade något slut. Lite som Pirates of the Caribbean-tvåan som ju också slutar mitt i. Elakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0