Ägglossning

Det verkar som om jag faktiskt har haft ägglossning! Den 29:e visade ÄL-testet positivt och dagen därpå steg temperaturen lite. FertilityFriend har gett mig ett fint kryss som "bevis" på detta. Hur som helst så innebär det att jag får flytta fram förväntad mens ytterligare några dagar, och förhoppningsvis uteblir den på lucia pga graviditet. Jag håller alla tummar och tår som finns. De nästkommande 10 dagarna kommer att sega sig fram.

Jag och F städade lite i lördags, och igår åkte alla julsaker fram. Riktigt fint blev det! Röda gardiner i allrummet och vita med röda band i sovrummet (tv-rummet fick ha kvar sina bruna) lite tomtar och ljus här och där samt ett antal adventsljusstakar gjorde stämningen total. Faktiskt bara julstjärnan som inte kommit upp än. Sen har jag inte heller köpt några blommor, men det finns tid till det så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0