19 december

Jag har mer eller mindre kommit över helgens besvikelse nu och börjat blicka framåt mot nästa mål.
Igår köpte jag de absolut sista julklapparna så nu är det bara inslagningen kvar. Det är nog bland det roligaste tror jag. Jag gillar att pyssla med paketinslagningar och andra pappersvikningar.

Om endast två dagar ska jag hem till mor och far igen!! Hoppas att de inte tagit fram granen än (måste ha plastgran pga allergier i familjen).  Får nog bli lite julbak också om jag känner mig själv rätt. Mormors risbergatårta får man liksom inte missa sittandes framför Kalle Anka.

Idag ska vi ha styrelsemöte, blir det sista mötet för min del innan det nya året. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0