+1

Tog ett test i onsdags, men det var negativt.
Igår borde jag fått min mens, men icke. Inte heller idag lär den komma för min temp ligger inte lägre nu än vad den gjorde i förrgår. Mycket underligt. Känns lite spännande att följa tempkurvan. Ska försöka hålla mig ända till tisdag innan jag gör ett nytt gravtest.

Nu skiter jag i F:s obeslutsamhet. På kvällen efter att jag fick minus så sa han att han hade ställt in sig på att det kunde vara något och nästan blev lite besviken. Suck, jag svävar mellan hopp och förtvivlan när han gör sådär. Jag vet att vi båda kommer att vara lite oroliga i början av en graviditet, men allt ordnar sig.

Tror att det nu är dags att springa och handla lite lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0